Translate

måndag 7 januari 2019

4 böcker jag vill läsa 2019 | Bokslukaren listar


Igår gjorde jag ett inlägg med den boken jag såg mest fram emot 2019 men eftersom det finns fler böcker jag vill läsa så tänkte jag att jag gör en hel lista. Efter som förra årets läsning inte gick jättebra så tänkte jag att jag håller listan ganska kort med bara de böcker som tävlar på toppen.

Slutet
Av Mats Strandberg

Boktjuven
Av Markus Zusak

Lises lettering
Av Lise Hellström

Tillbaka till henne
Av Sara Lövenstam

Alla de här böckerna är nya förutom Boktjuven som jag började med en gång för flera år sedan men bara lyckades läsa cirka 80 sidor på. En annan bok som jag också vill läsa klart är Equilibrium som jag påbörjade för drygt ett år sedan men som inte heller blev färdigläst.

Vilka böcker vill du läsa under 2019?

4 kommentarer:

  1. Slutet vill jag också lyckas läsa 2019 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tror jag ska försöka läsa den så fort jag är klar med recensionsexemplaret jag läser nu :)

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.