Translate

lördag 19 januari 2019

Vad tycker du om läsplattor?


För några veckor sedan så satt jag som vanligt och googlade och läste en del om läsplattor. Jag fastnade för det jag läste om och kände att jag ville ha en läsplatta. Jag har aldrig läst e-böcker då jag tycker det är jobbigt att läsa på till exempel min dator eller min telefon, men läste att de använde en annan skärmteknik i läsplattor som skulle vara skonsammare mot ögonen.

Jag vet fortfarande inte om jag kommer att skaffa en läsplatta så småningom eller inte, men jag vill gärna höra vad ni har för erfarenheter av läsplattor. Kan det vara så att det funkar bättre för mig att läsa på en läsplatta med e-bläck än en telefon med LCD-skärm. Ni som har en läsplatta, tycker ni att det var värt de pengarna som det kostade att skaffa den?

Jag känner mig väldigt kluven. Jag vill gärna ha en och jag vill att det ska funka, men känner också att jag kanske inte läser så mycket på den ändå och då är det onödigt att lägga ut pengar på den. Jag vet att jag inte gillar att läsa på telefonen men undrar om det känns bättre med en läsplatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.