Translate

tisdag 15 januari 2019

Ljus inspirerade av Game of Thrones | Bokiga prylar


Jag har gjort några inlägg tidigare om olika bokinspirerade ljus och det är något som jag tycker mycket om. Jag gillar böcker och jag gillar ljus så det kan knappast bli bättre.

Jag har under de senaste veckorna lyssnat på ljudboken till Game of Thrones och tycker den är jättebra så jag passade på att leta upp lite ljus som var inspirerade av det och dela med mig av det till er.

De första ljusen hittade jag här men jag vet inte om de fortfarande går att köpa eller inte. Sen tillkommer det ju en dyr frakt till Sverige på de redan ganska dyra ljusen. De har flera olika ljus som var inspirerade av karaktärerna i Game of Thrones och 4 stycken som var inspirerade av olika hus.

Sen stötte jag även på det här ljuset. Jag är ju mest för doftljus men det här var så häftigt att jag bara kände att jag måste ha med det. Det ser ut som ett drakägg och när man eldar det så kommer det fram en drake inuti. Hur coolt är det inte?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.