Translate

söndag 6 januari 2019

Vilken bok ser du mest fram emot att få läsa 2019? | Bokiga frågor


Jag valde den här frågan för att jag trodde att det var en enkel fråga och jag trodde att jag hade ett svar, men jag insåg nu att jag inte har det. Först hade jag tänkt svara Tillbaka till henne av Sara Lövenstam för jag blev jätteexalterad över den för någon vecka sedan.

Men sen insåg jag att jag ser väldigt mycket fram emot att läsa Slutet av Mats Strandberg också. Jag vet faktiskt inte om jag kan avgöra vilken jag ser mest fram emot. Igår var det Tillbaka till henne och trots att jag inte vet jättemycket om den så tror jag att jag kommer älska den jättemycket, men idag ser jag mest fram emot Slutet.

Hur som helst så har jag ett recensionsexemplar jag måste läsa först så de böckerna får vänta. Vilken bok ser ni mest fram emot i år? Lämna gärna en kommentar och tipsa och så kan ni passa på att berätta om ni har något bra ljudbokstips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.