Translate

tisdag 1 januari 2019

Mitt bokiga december 2018

Lästa böcker:
Let it snow av Maureen Johnson, John Green & Lauren Myracle
Snöstorm och kanelhjärtan av Camilla Lagerqvist, Pernilla Gesén, Jesper Tillberg & Karina Berg Johansson

Ljudböcker:
Skumtomte av Mia Ahl
Brutna ben och brustna hjärtan – en alldeles omöjlig jul av Maria Ernestam
Såna som du ska inte va här av Marika Carlsson

Det här var faktiskt en väldigt bra läsmånad. Jag uppskattade framför allt Snöstorm och kanelhjärtan och Såna som du ska inte va här. Nu är det dags att ta sig an det nya året och jag hoppas på flera sätt att det kommer bli bättre än det som har varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.