Translate

söndag 11 november 2018

Born wicked | Samma bok, flera omslag



Ibland kan samma bok ha ett flertal olika omslag och idag tänkte jag titta närmare på en sådan. Born wicked av Jessica Spotswood har två olika omslag och jag är inte så förtjust i något av dem.

För er som har läst mina senaste omslagsdiskussioner så kommer det här låta lite tjatigt, men varför har de människor på omslaget? Det förstör omslagen så mycket.

Om jag ändå skulle välja en favorit av de här så skulle det vara den vänstra. Båda har en ganska magisk touch vilket är passande eftersom det handlar om häxor, men den vänstra har en varmare ton vilket passar bättre till den här serien för som jag minns den så kändes den ganska varm.

Vilket av omslagen tilltalade dig mest?

2 kommentarer:

  1. Psst! Nu finns info och anmälan till årets julkalenderbloggstafett på min blogg. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt! Har skickat in min anmälan nu!

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.