Translate

måndag 12 november 2018

Brukar du läsa om böcker? | Bokiga frågor


För att faktiskt svara på frågan så brukar jag inte läsa om böcker så ofta, men det är något jag verkligen gillar och något jag borde göra oftare.

Den sommaren då jag verkligen började läsa ”på riktigt” var när jag läste Twilight, och jag läste om hela serien tre gånger den sommaren och de delarna jag gillade mycket var självklart ännu fler gånger.

Nu för tiden läser jag inte om så mycket för jag känner inte att jag hinner. Jag har alldeles för många andra böcker jag vill hinna läsa och så blir jag också stressad för att jag känner att jag inte får lika mycket kontent till bloggen om jag läser om böcker. Så om ni har något tips om vad man kan göra för inlägg med en bok man läst om så tar jag tacksamt emot förslag.

Hursomhelst så finns det många böcker jag vill läsa om och jag tänker att jag ska göra det någon gång i tiden, men nu ligger fokus åt annat håll.

Hur är det för dig? Brukar du läsa om böcker? Om inte, är det för att du inte har tid eller för att du inte gillar att läsa om böcker?

2 kommentarer:

  1. Nej, det är inte så ofta jag läser om böcker. När jag var barn/tonåring läste jag ofta om böcker men som vuxen är det betydligt färre. Några få böcker har jag läst om och det finns böcker jag vill läsa igen. Harry Potter är väl det stora undantaget på senare år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Harry Potter är verkligen värd att läsa om!

      Radera

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.