Translate

lördag 17 november 2018

Fysiska böcker | Pros & cons


Jag fick en idé för några veckor sedan att göra en lista, men för- och nackdelar för olika saker och jag tänkte började med fysiska böcker så vi kör igång direkt.

Pros
+ Man slipper läsa på en skärm
+ De är fina att se på
+ Det är mysigare med en pappersbok
+ Ett bra tillfälle att skärma av och lägga undan telefonen

Cons
- Dåligt för miljön med allt papper
- Tunga att bära omkring på
- Tar upp mycket utrymme på rummet

Det här var de som jag kom på just nu, men om du tycker att jag har missat något så lämna en kommentar och berätta vad. Vilken sida tycker du vinner? Gillar du fysiska böcker? Varför/varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.