Translate

torsdag 1 november 2018

Mitt bokiga oktober 2018


Lästa böcker:
Verarnas drottning av Joseph A. Davis

Ljudböcker:
Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell
Vem bryr sig? av Therése Lindgren
Tales from the Shadowhunter Academy av Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson & Robin Wasserman

Nu börjar det kännas som att jag äntligen har fått igång min läsning lite igen och jag skulle säga att det var tack vare Storytell. Ljudböcker är liksom grejen med livet och det känns också som att det har fått mig tillbaka till att faktiskt läsa också. Tre ljudböcker och en ”vanlig” bok ser kanske inte så mycket ut för världen, men med tanke på hur mitt läsande har sett ut det senaste så är det riktigt bra.

Av de här böckerna så är Torka aldrig tårar utan handskar en absolut favorit. Tycker att den var bra skriven och funkade utmärkt som ljudbok. Det är en bok som jag verkligen måste påminna mig själv om att jag ska lyssna på en gång till i framtiden.

Hur gick det med er läsning i oktober? Läste ni någon bra bok som ni kan tipsa om? Jag håller just nu på att lyssna på Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan, men har lyssnat nästan två timmar nu utan att komma in i boken. Är det någon som har läst den? Är det värt att fortsätta eller ska jag gå vidare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.