Translate

torsdag 15 november 2018

Tom Marvolo Riddles dagbok | Bokiga prylar





Jag är ju lite nördig, som ni borde veta om ni är inne på den här bloggen, och när det kommer till bokiga prylar kan jag gå bananas. Därför har jag gjort mig en egen Tom Marvolo Riddle dagbok med inspiration från den här YouTube-videon.

Jag skrev ut gråa prickar på båda sidorna av pappret jag använde och använder boken som min bullet journal just nu. Jag har dock redan kommit halvvägs in i den redan efter två månader så jag räknar med att få börja på en ny i januari eller februari, men det var kul så länge det varade.

PS. Ni fick en liten sneakpeak på vilka inlägg som kommer i veckan på en av bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.