Translate

tisdag 2 oktober 2018

Ska jag spara den? | The elite av Kiera Cass


I somras rensade jag lite i min bokhylla men det är några böcker jag inte vet om jag ska behålla eller inte. Det här är böcker jag inte har läst och är tveksam till om jag kommer att läsa och om jag kommer att gilla dem. Så nu vill jag gärna ha er hjälp att bestämma. I det här inlägget finns baksidetexten så oavsett om du har läst boken eller inte så kan du vara och säga vad du tycker.

America Singer is one of THE ELITE and prince Maxon only has eyes for her.
If she wins the competition for his heart, she will leave her pre-destined life for a world full of luxury. But the outcome is less than certain; the threat of rebel violence just beyond the palace walls is escalating into war and bitter rivals are ready to take her down.
And as America’s feelings for Maxon grow stronger, ex-lover Aspen waits for her in the shadows. Where do her loyalties truly lie?

Har du läst boken och i så fall vad tyckte du? Vad var bra och vad var mindre bra/dåligt? Om du inte har läst boken, vad tänker du i så fall utifrån bokomslaget, titeln och baksidetexten? Blir du sugen på att läsa den? Varför?
Ser fram emot att få läsa era kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du hittade till min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker. Det är alltid kul att höra vad mina läsare tänker.